خط تولید پودر گیلسونایت

گیلسونایت یا قیر طبیعی بنام های قیر طبیعی و قیر معدنی شناخته می شود

گیلسونایت یک هیدروکربن طبیعی رزینی می باشد گیلسونایت یا قیر طبیعی مانند قیر نفتی است که بنام های قیر طبیعی و قیر معدنی شناخته می شود وبه خاطر سازگاری فوق العاده با محصولات نفتی غالبا برای شل و سفت کردن محصولات نفتی بکار می رود.این ماده سیاه رنگ و درخشان و شکننده بوده وبه راحتی به پودر قهوه ای تیره تبدیل می شود.

گیلسونایت قیر هیدرو کربنی جامد می باشد که برای اولین بار در 1860 کشف شود و برای اولین بار فروش گیلسونایت در سال 1888 توسط شرکت آقای گیلسون آغاز شد.
اکنون از گیلسونایت بیش از 160 نوع مصرف مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم استفاده می شود.

مصارف گیلسونایت

آسفالت و راهسازی : با مخلوط کردن گیلسونایت به آسفالت کارایی،راندمان وبازدهی آن افزایش می یابد .آسفالت مخلوط شده با گیلسونایت عیار بالا ، بدون نیاز به متعادل کننده به صورت کاملا یکپارچه در می آید.آسفالت متعادل شده با گیلسونایت پایداری بالاتر ،تغییر شکل کمتر ،توانایی در برابر درجه حرارت کمتر و مقاومت بیشتر در برابر آب ،نسبت به آسفالت های مخلوط نشده با گیلسونایت را دارا می باشد .
صنعت رنگ سازی : چندین دهه است که از گیلسونایت در صنعت رنگ سازی استفاده می شود از گیلسونایت در رنگ های که بیتومین پایه رنگ را تشکیل می دهد استفاده می شود.از این رنگ بیشتر در پوشش سطوح خارجی و مقاومت در برابر اسید ها و پوشش شاسی اتومبیل استفاده می شود.
صنعت نفت (گل حفاری) : گیلسونایت در گل حفاری و سیمانی کردن چاه های نفتی به کار می رود. با اضافه شدن گیلسونایت به گل حفاری ،و با پایدار وثبات کردن ساختار های شیلی مزاحم، فرسایش چاه ها را به حداقل می رساند.

صنعت ریختگری : گیلسونایت به عنوان افزودنی در ماسه های ریختگری استفاده می شود که باعث ایجاد صفحات هموارتر بروی قالب ها شده و به دلیل دمای پایین تر از زغال باعث بهبود جدا شدن فلز از قالب می شود.همچنین سطح قالب را هموار و تمیز می کند.

خط تولید پودر میکرونیزه گیلسونایت با آسیاب سپراتور:
همانگونه که از نام این دستگاه برمی آید این مکانیزم قادر است ضمن آسیاب مرحله سپراتور یا جدا کننده را نیز به نحوه احسن انجام دهد. به دلیل یکپارچگی آسیاب وسپراتور در این مکانیزم بار زبره وجود ندارد و مواد باید تا حدی کوبیده شوند تا بتوانند از پره های سپراتورعبور کنند و تا به مش مورد نظر نرسیم از سیستم خارج نمی شود و به علت داشتن یک سیکل بسته مشکل گرد وغبار نیز به صورت کامل بر طرف شده است.

نحوه عملکرد سیستم :

بار ورودی این آسیاب از 0 تا 10 میلی متر می باشد که بار خروجی آسیاب چکشی است. که توسط روتاری والو ایر لاک (شیر دوار) وارد این دستگاه می شود.
در قسمت آسیاب این دستگاه دیسک به صورت افقی قرار دارد. وچکشها دور تا دوراین دیسک چیده شده اند ودر مقابل چکشها زره های با آلیاژضد سایش قرار گرفته شده است.
شایان ذکر است این شرکت با استفاده از مهندسی متالوژی و استفاده از متریال و آلیاژهای ضد سایش مانند NiHard4،Mo40 و... و افزایش سختی مواد و درعین حال حفظ خواصیت چکش خواری استهلاک را به حد اقل رسانیده است.
بعد از عملیات کوبش مواد پودر شده توسط مکش فن سانتریفیوژ به سمت بالا یعنی به طرف پره های سپراتور هدایت می شوند .سرعت دوران پره های سپراتور قابل تنظیم می باشد ورابطه ای مستقیم بین سرعت دوران ومش و سایز محصول خروجی وجود دارد .یعنی هر چه سرعت بیشتر ، بار خروجی ریزتر خواهد بود و بر عکس.
بار عبور کرده از بین پره های سپراتور توسط مکش فن وارد سیستم فیلتراسیون می شود .
عملکرد این مکانیزم بدین صورت است که در داخل آن کیسه های به صورت عمودی وجود دارند که پودر مکیده شده توسط فن به آنهامی چسبد وتوسط شک یا عطسه ای که شیر برقی می زند.این محصول از کیسه ها جدا شده و به سمت خروجی قیف فیلتر هدایت می شود واین پودر محصول نهایی ما خواهد بود .
دراین خط تولید با تنظیم دور سپراتور می توان به هر نوع مش از 50 تا 2500 رسید ، ولی بهترین راندمان تا مش 400 می باشد . تناژ این دستگاه از 1 تا 10 تن در ساعت می باشد.
این دستگاه در سایزهای مختلف از 1 تا 4 پره طراحی و ساخته می شود.

در زیر چندی از مزایای این مکانیزم به اختصار شرح داده شده است.

1. ظرفیت تولید بالا نسبت به دیگر آسیاب های موجود در کشور
2. توانایی در آسیاب کردن انواع مواد معدنی و کانی های غیر فلزی با راندمان بالا
3. مصرف کم انرژی واستهلاک بسیار کم نسبت به دستگاه های قدیمی
4. امکان تغییر سایز مواد خروجی (مش) با تغییر سرعت دوران سپراتور
5. امکان تغییر سریع ماده در حال کوبش با ماده جدید (با دوساعت خالی کارکردن مکانیزم .لازم به ذکراست در دیگر مکانیزم ها این فرایند بسیار زمان بر می باشد )
6. احتیاج به فضای کم برای چیدن خط ودر صورت لزوم طبقاتی کردن مکانیزم

دقت در طراحی

امروزه رمز حضور وماندگاری شرکت های بزرگ وکوچک در عرصه های جهانی , حضور بخش طراحی در مراکز تحقیق وتوسعه آنهاست. اصول واساس هر کاری خصوصا در ماشین سازی رعایت اصول وقواید و محاسبات در زمینه ای طراحی می باشد .

کیفیت در ساخت

این شرکت با استفاده ازماشین آلات وتکنولوژی های روز و نیروهای متخصص وکارآمد ونظارت مهندسین بر کیفیت محصولات تلاش می کند کیفیت محصولات خود را در حد رقابت با کشور های پیشرفته افزایش دهید.

 

سرعت در نصب

اگر دو پروسه ,دقت در طراحی وکیفیت در ساخت رعایت شود نهایت و سرانجام آن سرعت در نصب خواهد بود. ما با استفاده از نیروی متخصص ,ساخت وتکمیل تمامی جزییات در کارخانه سعی می کنیم در کمترین زمان ممکن وظیفه ای خود را به اتمام برسانیم.

 

درخواست سفارش ماشین آلات

aa

آرتین سام صنعت

شرکت آرتین سام صنعت با قریب به یک دهه فعالیت گسترده و با هدف خود کفایی وتامین بخشی از نیاز کشورعزیزمان درزمینه طراحی وساخت ماشین آلات پودر میکرونیزه گام به این عرصه نهاده است و با مدد گرفتن از ایزد منان وتکیه بر تجربه ودانش مهندسین جوان وتلاشگر خود توانسته است کیفیت وراندمان ماشین آلات خود را در سطح کشورهای پیشرفته ارتقاء دهد.

ارتباط با ما

آدرس کارخانه: قم بلوار شهید خدا کرم (جاده قدیم تهران) کوچه 22 پلاک 19

تلفن : 025.36641935

تلفکس : 025.36641934

همراه : 09127576251  |   09127582035               اطلاعات بیشتر